1)Cum comand?

Navigheaza prin catalogul de jucarii folosind mecanismele de filtrare puse la dispozitie (categorie produse) Adauga produsele dorite in cos. Odata finalizat cosul de cumparaturi, iti vom solicita cateva detalii personale:

-Adresa de facturare

-Persoana fizica sau persoana juridica (pentru a putea emite factura)

-Adresa de livrare a jucariilor

-Poti alege sa fie aceeasi cu adresa de facturare sau poti completa una noua

Comenzile mai pot fi ridicate si personal, din magazinul SmartPlay, Baneasa Shopping City.

 

Modalitatea de plata

Plata ramburs sau prin virament bancar.

Costul transportului se va calcula  *********** Daca ti-ai facut cont pe site-ul nostru, atunci adresa de facturare si adresa de livrare vor fi memorate in contul tau si nu va trebui sa le mai completezi de fiecare data. La ultimul pas vei avea posibilitatea sa adaugi cateva comentarii suplimentare la comanda. Introdu aici modelul dorit pentru produsele disponibile in mai multe variante. Poti preciza de asemenea daca doresti un anumit interval orar de livrare.

Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail de inregistrare al comenzii ce va contine proforma, urmand ca apoi produsele sa fie colectate si pregatite pentru livrare. Dupa finalizarea coletului veti primi un e-mail cu AWB-ul acestuia. In cazul in care exista diferite situatii cu anumite produse din comanda veti fi contactat prin telefon sau email.

SmartPlay isi rezerva dreptul de a actualiza continutul acestui site in orice moment, fara nici un fel de notificare prealabila.

Comenzile pot fi plasate si telefonic prin intermediul numerelor: ***************

Comenzile telefonice se pot plasa in intervalul:

Luni – Vineri

************

Sambata – Duminica

************

In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale.

Verificare status comanda

Pentru a verifica statusul unei comenzi se poate accesa “Contul meu” in sectiunea “Comenzile mele”, pentru fiecare comanda este marcata etapa in care se afla prin “Status” si “AWB”. O comanda ce este finalizata si se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarit pe site-ul ***nume curier

2)Cum platesc?

Plata ramburs

Plata ramburs se face in numerar, la momentul livrarii, catre curierul care face livrarea jucariilor. Valoarea de plata va fi cea afisata in ultimul pas al comenzii, fara comisioane suplimentare.

Prin virament bancar, in contul******************

In situatiile in care o comanda nu contine toate produsele solicitate, clientul va fi informat, iar comanda se poate livra fara costuri aditionale, iar diferenta va fi restituita direct in cont.

La rezolutiunea sau dupa caz, rezilierea contractului, vom rambursa toate sumele platite in temeiul contractului de catre consumator si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care consumatorul a comunicat decizia sa de terminare a contractului.

3)Livrarea comenzilor

Termen de livrare

Livrarea se face in termen de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara, din momentul confirmarii comenzii. O comanda depusa vineri dimineata se va livra incepand cu urmatoarea saptamana. Poti solicita livrare sambata in campul de comentarii disponibil in ultimul pas al comenzii.

In perioada sarbatorilor de iarna, pentru a va asigura ca produsul ajunge in timp util, comanda va trebui plasata inainte de data de 21 Decembrie.

Cat costa livrarea?

******************************************

4)Returnarea produselor

Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Astfel, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului. Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru comenzile livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit).

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre noi, luandu-se in considerare data cea mai apropiata. Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca si noi, ne rezervam dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia. In situatia in care produsul va fi preluat de catre noi, suma va fi returnata in termen de 14 zile de la primirea notificarii de retragere.

Dreptul de retragere

Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile. Perioada de retragere expira dupa 14 zile incepand de la ziua la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.

  1. in cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singura comanda si livrate separate la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului produs.
  2. in cazul unui contract privind livrarea unui produs constand din mai multe loturi sau parti la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a ultimului lot sau a ultimei piese.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa informati departamentul Relatii Clienti folosind formularul de contact cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca prin e-mail. In acest scop, puteti folosi acest model de cerere de retragere, folosirea lui nu este insa obligatorie.

Catre SC Erin Smart Play SRL,
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse: …………

Comandate la data ………… / primite la data …………

Numele consumatorului …………

Adresa consumatorului …………

Data …………

Semnatura (numai in cazul notificarii pe hartie) …………

Pentru a respecta termenul limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.

Consecintele retragerii

Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Putem amana rambursarea pana la data la care primim inapoi produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis inapoi produsele, fiind valabila data cea mai apropiata.

In cazul in care consumatorul a receptionat produse in legatura cu contractul, expediati produsele sau inmanati-le direct noua prin contactarea departamentului Relatii Clienti folosind formularul de contact (care va prezenta in detaliu toti pasii expedierii), fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea.

Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (pe cat posibil in ambalajul original cu toate accesoriile, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.

Schimbul de produse din comanda primita se poate face in magazinul din Baneasa Shopping City, pe baza facturii si a produsului in ambalajul original.

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (O.G. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile acestora) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

Declaram pe propria raspundere ca detinem dreptul de autor asupra tuturor textelor si imaginilor din acest site. Pentru raportarea incalcarii drepturilor de autor folositi formularul de contact.